ismail yk 2008 albümü gidersen dinle,gidersen şarkısını dinle

İsmail Yk nın yeni albümünden Gidersen adlı parçayı size sunuyorum.Sözleri gayethoş,ritmi de öyle.İsmail Yk gerçekten hoş bir albüm ortaya çıkarmış.
boomp3.com

Bir Yanıt to “ismail yk 2008 albümü gidersen dinle,gidersen şarkısını dinle”

  1. BÜŞRA Says:

    İSMAİL ABİCİM BEN SENİN BÜTÜN ŞARKILARINDA AĞLIYORUM SENİN BÜTÜN ŞARKILARIN BENİM HAYATIMA UYGUN BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM BUNU YAZDIĞIM AKŞAM SENİN ŞARKINI DİNLEMİŞTİM YAR GİTME VE BU ŞARKIDA AĞLADIM NEYSE SEN EN GÜZEL VE YAKIŞIKLI ŞARKICISIN SANA HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİM

Bir Cevap Yazın

