ferhat göçer 2008 dinle,ferhat göçer takvim dinle

 boomp3.com

Müzik dünyasının aşk, hüzün ve romantik şarkılarının yorumcusu Ferhat Göçer’in, DMC etiketiyle müzik marketlerde yerini alacak olan “Çok Sevdim İkimizi” isimli yeni albümünde Sezen Aksu imzalı dört şarkı var. Ozan Doğulu’nun düzenlemelerini yaptığı albümde Sinan Akçıl, Aslı Zen Yentur, Bülent Özdemir ve Ferhat Göçer imzalı şarkılar da var…

“Doymadım Sana” adlı şarkıda Türk Sanat Müziği’nin dev ismi Emel Sayın ile yaptığı düet ile karşımıza çıkacak olan Göçer, Sabahattin Ali’nin “Aldırma Gönül”ünü de remix düzenlemesiyle albümüne taşıdı…

İnternet üzerinde yedi milyonun kişi tarafından tıklanan ve defalarca dinlenen, Tugay Ören’in “Bizim Şarkımız” adlı eseri de Göçer’in yeni albümünün sürprizlerinden…

“Çok Sevdim İkimizi” şarkı listesi:

1. Yol Bitti Çoktan
2. Bizim Şarkımız
3. Biri Bana Gelsin
4. Aklım Sende Kalır
5. Bir Dua Gibi
6. Gül Ki
7. Sen Söyle Hayat
8. Kabul
9. Son Aşkım
10. Takvim
11. Doymadım Sana ( Emel Sayın’la Düet )
12. Aldırma Gönül

Ferhat Göçer – Takvim Yıllar mı hızlandı yoksa? Ne çabuk geçiyor upuzun günler geceler Daha dün gibi derler ya hani Meğer herkes kurarmış böyle cümleler… Vakit geçmek bilmezdi oysa Hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler? Akarken biriktir derler ya Kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler… Pişman çok pişmanım esasen Ama çok korkuyorum ya reddersen Gururdan mı nedendir artık E sen gel kendini alt edersen Evimi ocağımı, yuvamın sıcağını Yarimin kucağını bıraktım Her günahın tadına, dünyanın batağına Batacağım kadar battım… Meğer herkes tanışıyormuş birgün Mutlaka gerçeğin ta kendisiyle İnsan buna da alışıyormuş İnsan dayanıyormuş bütün gücüyle Pişman çok pişmanım esasen Ama çok korkuyorum ya reddedersen Gururdan mı nedendir artık Sen gel kendini alt edersen Evimi ocağımı yuvamın sıcağını Yarimin kucağını bıraktım Her günahın tadına dünyanın batağına Batacağım kadar battım Söz – Müzik : Sezen Aksu (Yaprak Dökümü dizi müzikleri albümünden…)

Bir Cevap Yazın

