Ajda Pekkan-Can Gidiyor Dinle

Yılların şarkıcısı,en büyük star Ajda Pekkan yeni albümü Aynen Öyleyi geçen hafta çıkarmıştı.Can Gidiyor diye çok hoş bir parça yapmış dinleyelim;

<a href=”

Ortada bir şey yokken var gibi,

Elleri yakın dururken nuh gibi

O beni biran bazen sever sever gibi,

O beni biran bazen ister gibi,

Gözleri demle dolur ike boş ver

Biri yanar iken diğeri söner mum gibi

O beni biraz bazen yaşar yaşar gibi

O beni biran bazen aşar gibi

Can gidiyor,canım gidiyor

Canımın içi hayat gidiyor

Göz göre göre ona yanıyorum o da biliyor

Dehsetnet.org!

Bir Cevap Yazın

