Özcan Deniz Zorun Ne Benle Aşk

Eski albümünün yani hediye ismini taşıyordu bu albümün dördüncü video klibinin çekimleri için bebekte kamera karşısına geçen özcan deniz Brezilyanlı ünlü manken Tania Pozzebom ile kamera karşısına geçti. Özcan Deniz Zorun Ne Benle Aşk isimli şarkısnın klip çekimleri esnasında birde asmalı konak dizinden bir bayan oyuncuda eşlik etti. Sanatçı dördüncü klibini bu günlerde piyasaya sunacak.

Özcan Deniz Zorun Ne Benle Aşk Şarkı Sözü

Kac kere denedim bu yolda şansımı,
Ne yaptımsa çarkım dönmüyor,
Üstüme çevirmiş silahlarını,
Nefes almama fırsat vermiyor,

Ben aşkı arayan bir garibim,
Dikenli yollarda gezindiriyor ,
Kazara yanılip da düşersem eğer,
En çürük dalını tutuşturuyor,
http://www.kliplerdiyari.com
Aslında nereye nereye diye sormuyorum da ,
Takılıp gidiyorum aşkı bulduğum anda,
Biliyorum yanacak yanacak yine çok canım yanacak,
Hem de en acılısından bir parçamı alacak,

Aşk zorun ne benle aşk zorun ne benle,
Aşk aşk zorun ne benle aşk zorun ne benle,

Her gelene bir parçamı hediyemi ediyorsun,
Beni dirhem dirhem her gün yok edip gidiyorsun,

Aşk aşk aşk zorun ne benle.
Aşk zorun ne benle.
Aşk söyle zorun ne benle.
Aşk derdin ne benle

Bir Cevap Yazın

